fredag den 26. februar 2010

Nye ord


Karen snakker mere og mere - i går sagde hun hele tiden "mormor" og "farfar" - og her til morgen er det "traktor" der er et hit - vi har læst bondegårdsbogen, hvor traktoren er med mange, mange gange! ;o)

mandag den 22. februar 2010

På isen igen


Søndag var vi på isen på Borresø igen - denne gang var mormor og morfar også med. Vi gik en lang tur i solskinnet - Karen måtte dog give op undervejs og tage sig en lur :o)
"Det er nu dejligt at have alle sine bedsteforældre samlet på én gang", tænkte Karen :o)

lørdag den 20. februar 2010

Lille bitte baby på besøg


Lørdag eftermiddag fik Karen besøg af lille Casper på kun 3 måneder - ham var Karen noget interesseret i, ville gerne røre ved og synes han sagde sjove lyde! :o)

Far og Karen bygger snemand


Far og Karen har bygget en STOR snemand i haven - her sidder Karen indefor i varmen og kigger ud på ham :o)
Karen siger mange ord/lyde nu:
"far"
"mor"
"farfar"
"hej, hej"
"hov!"
"vov, vov"
"rap, rap"
"gok, gok"
"Muuuuh"
Hvad bliver det næste? :o)

torsdag den 18. februar 2010

Karen som annoncekonsulent?...


Karen var ude og besøge far på arbejdet i dag - her får hun vist svaret på et par mails...

Karen nyder vinterferien hjemme hos mor - de to var i dag i svømmehallen, og senere besøgte de far i Herning.

søndag den 14. februar 2010

Besøg hos Christian og Bine




Søndag var Karen på besøg i Randers hos Christian og Bine. Det var så hyggeligt! Mormor var der også, og der blev både læst Peter Pedal, tumlet på gulvet og spillet TP ;o)

lørdag den 13. februar 2010

Karen på isen



I dag lørdag var Karen igen en tur på isen på Borre Sø. Farfar, mor og far var med og på billederne er vi godt ude på søen. Karen blev dog noget træt undervejs og fik sig en god lur :o)

onsdag den 10. februar 2010

Fastelavn i legestuen


Karen har i dag været til sin første fastelavnsfest - det foregik i legestuen sammen med alle dagplejerne i Tulstrup. Karen var klædt ud med balletskørte og "springvand" i håret. Hun havde en rigtig god dag i legestuen - så god at hun lige tog sig en super-lur på 3 timer til middag! :o)

fredag den 29. januar 2010

Svømmehallen


Karen har holdt fri i dag (fredag) sammen med mor. De to var en tur i svømmehallen - Karen nød det i vandet, men det var også lidt overvældende med alle de mennesker og høje lyde af hvin og skrål.
Oven på svømmeturen sov hun som en sten til middag!
Senere da far kom fra arbejde, blev han mødt af en glad datter, som var helt klar til at mosle og lege ;o)
Her med en finger i øjet...;o)

søndag den 24. januar 2010

Mad, mad, mad...


Tjah, man sku' næsten tro det var en madblog vi holder os - for nu spiser vi lige igen!
Karen har fået smag for kylling - og gerne et helt lår. Her knaver hun løs :o)
Karen har hygget sig med mor hele weekenden, hvor far har været til drengedag/fest. Det har været så hyggeligt ;o)