søndag den 29. marts 2009

"Se, hvad er det jeg har for enden af mine ben, dér?"


Karen finder på nye løjer næsten hver dag. Det sidste nye er at hun har opdaget sine egne fødder: nu ryger benene i vejret og bliver leget med.

lørdag den 21. marts 2009





Karen har i denne uge haft besøg af alle bedsteforældrene. Det er så dejligt med besøg! :o) Der er så mange at lege med - her er det mormor og farmor der leger med Karen.

Karen læser avis


Karen er begyndt at "læse" aviser, blade - ja, alt hvad hun kan få fingre i!

mandag den 16. marts 2009

søndag den 8. marts 2009

Weekenden


Karen har oplevet meget denne weekend. Farfar har været forbi og hjælpe med skuret i baghaven, som er ved at tage form. Karen så også Tine Rasmussen i tv vinde sin semifinale i All England i badminton. Så kom Anne og Jesper fra Broholmparken forbi til en snak og en kage ;o)
Søndag besøgte Karen og forældrene Tine + drengene: Lars, Nicolai, Simon og Jonas. Senere er det badminton igen, når DK forhåbentlig får en All England-mester, mens far er på SAS-Arena og heppe FCM til en sejr over Brøndby. God weekend! :o)

fredag den 6. marts 2009

Karen 4 måneder i dag




Karen er i dag 4 måneder. Hun er en lille engel (billede 1), men også en bisse, når hun leger med sine bamser (billede 2) ;o)

tirsdag den 3. marts 2009

Tiden flyver afsted...


Karen vokser godt - hun vejer nu ca. 6,6 kg.
Hun er blevet rigtig glad for at lege på sit legetæppe, og hun kan nu vende sig fra maven om til ryggen.
Hun er også så småt begyndt at få øje på sin egen hånd - "Hov, hvad er det jeg har dér?", ser hun ud til at tænke ;o)
Karen hedder forøvrigt STORM til efternavn... ;o) - se afstemningen ved siden af.

søndag den 15. februar 2009

Den afskyelige snemand... :o)


Karen har lavet sin første snemand - dog med lidt hjælp fra far og farfar. Her sidder hun i sin dronningestol og troner med "SIF"-snemanden ved sin side :0)

onsdag den 11. februar 2009

Karen har fat i legetøjet


Karen kigger nu mere og mere interesseret på sit legetøj over sansegyngen - det får en masse dask og hun kan nu tage godt fat - ved at lege og forsøge at tage fat i legetøjet udvikler hun sit syn og sin motorik.

lørdag den 7. februar 2009

3 måneder gammel og stik ved lægen!


I går, fredag d.6.februar, blev Karen 3 måneder gammel. Det blev "fejret" med vaccinationer! :o(
Karen klarede det rigtig flot ved lægen, og hun slap let om ved bivirkningerne: lidt feber sidst på eftermiddagen til hen på natten. Hun var døsig og helt anderledes end forældrene plejer at se hende. Her til morgen var hun heldigvis sig selv igen :o)
De næste stik ved lægen er om 2 måneder...