mandag den 1. november 2010

Mors mave vokser




Karen siger ofte: "Mor baby" - og vil gerne kigge og ae mors store mave. Hvad hun egentlig lige forestiller sig der er derinde, er jo ikke godt at vide, men hun smiler og nyder at lytte til den lille derinde. Det blir godt nok spændende at blive storesøster :o)

Og se Karens næse: den er faktisk helt fin igen - dejligt!

søndag den 24. oktober 2010

Efterårsferie




Karen har nydt hele efterårsferien hjemme sammen med mor. Vi har rigtig hygget med mange forskellige ting, og far har også været med til mange af dem.
Vi har leget rigtig meget med lego - faktisk hver dag. Vi har også været i køkkenet og lavet bl.a. juice, muffins og blommegrød. Biblioteket blev det også til, hvor der er flere ting af foretage sig: låne bøger, lege, rutsje og se på alle de andre børn.
Det blev også til en tur til Sejs, hvor Ida og Ruben var - hvor var det dejligt at se dem igen! :o)
Det har jo regnet en del, så mange ting var indendørs - der blev f.eks læst rigtig mange bøger - nu er Postmand Per og Byggemand Bob blevet en del af repertoiret :o)

onsdag den 13. oktober 2010

Weekenden





På trods af en øm næse bød weekenden på dejlige oplevelser - farfar var forbi for at fælde træer, men der blev heldigvis også tid til at lege :o)

Vejret var dejligt, så det blev også til eftermiddagskaffe med mors hjemmebagte boller på verandaen lørdag eftermiddag - fantastisk :o)

Sikke en omgang...



Karen "Kessler" Storm har slået næsen - hun kravlede op på en stol i dagplejen fredag og tog kun fra med næsen på vejen ned, så det blev en noget forslået og blå næse. Mandag tog far og Karen til næselæge for at tjekke om den var brækket - de blev sendt videre til Holstebros næsespecialister, som måtte ind i næsen og tjekke den ordentligt og derfor kom Karen i fuld narkose. Det klarede hun SÅ flot - og det bedste af det hele var at næsen så fin ud - altså hverken brækket eller andet slemt.
Nu er næsen kun lidt hævet og blå, gul og grøn :o)

mandag den 4. oktober 2010

Karens 2-års fødselsdagsfest


Karens ønsker til fødselsdagen d.6.november:

Gymnastiktøj
Gymnastiksko str.23
Legetøj til 2-årige (ikke Duplo)
Tavle med kridt
Lille ghettoblaster til værelset
Løbecykel
Ting til legekøkkenet
Ting/møbler til legehuset
Tøj str.92-98, bl.a. cardigans eller trøjer
Cd med Postmand Per
Ribbe til væg (fx http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9630&Grp=47&n=401009)
Slæde til sneen til vinter…
Gavekort til fx Ønskebørn

fredag den 1. oktober 2010

Altså Karen...


Karen er meget lærenem - alt hvad mor, far og andre siger bliver lystigt gentaget.
Mor har åbenbart en gang imellem sagt: "Altså far", for det er noget Karen siger ret ofte ;o)
Så når nogen gør noget, fx spilder lidt på bordet, lyder det fra Karen: "Altså far/mor" eller hvem det nu er. Når det er hende selv bliver det formuleret således: "Altså DIG"... :o)

mandag den 27. september 2010

Besøg af mormor og morfar


I weekenden var både mor og far på farten, så heldigvis havde mormor og morfar tid til at kigge forbi Ikast og hygge med Karen hele weekenden. Der blev leget og hygget - her er det morfar og Karen der leger i legehuset :o)

søndag den 19. september 2010

Barnedåb


I lørdags var vi til Milles barnedåb. Mille klarede det så flot - både det at få vand i håret og have gæster dagen lang. Det var en rigtig dejlig dag.
Karen var den største af børnene, så hun fik da vist også sin del af opmærksomheden af de mange, der gerne ville lege :o)

tirsdag den 7. september 2010

Sensommer


Søndag var vejret helt fantastisk - det var næsten som sommer - så badebassinet blev fundet frem og plasket i.

Besøg af Ida og Ruben


I weekenden havde vi besøg af kusine Ida og fætter Ruben. Der blev leget i haven i det dejlige vejr, gået tur til legepladsen, hygget, kravlet i træer m.m. Det var SÅ dejligt at se dem igen! :o)